Minden weboldal életében eljön az a pillanat, amikor szembe kell nézni a rideg valósággal: lehet, hogy ideje lecserélni a designt. Honnan tudhatod, hogy épp nálad jött el az idő? Na figyelj, mutatunk pár jelet!
1. Ha a weboldalad retrónak hat, és nem direkt
Nincs baj azzal, ha szereted a 90-es éveket, meg jópofa lehet néha nosztalgiázni, de ha a weboldalad úgy néz ki, mintha az ezredforduló környékén ragadt volna meg, ideje szintet lépni. Az emberek ízlése folyamatosan változik, a trendek pörögnek, és a dizájn egy olyan nyelv, amit a látogatók ösztönösen értenek. Egy elavult, poros oldal azt sugallja a közönségnek, hogy a vállalkozásod sem halad a korral. És hidd el, nincs annál ciki érzés, mint amikor valaki megkérdezi, hogy direkt-e ez a “retró élmény” – és te tudod, hogy nem viccel…
Egy új design nemcsak friss és szexi lesz, hanem üzletileg is megéri, mert a látogatók is szívesebben maradnak tovább egy modern környezetben. Na, menőzz inkább valami friss dizájnnal!
Mi segítünk összerakni neked egy laza, fiatalos webdesignt, lépj velünk kapcsolatba!
2. Új márkakép? Akkor új webdesign is!
Minden márka fejlődik, időről időre finomodik vagy akár teljesen átalakul az üzenete, a vizuális stílusa. Ha új logód, színeid, betűtípusod van, vagy éppen megváltozott a célközönséged, akkor nem elég annyi, hogy kiteszed az új logót a sarokba. Ez olyan lenne, mintha lecserélnéd a ruhatáradat, de megtartanád a régi, szakadt cipődet – lehet, hogy kényelmes, de eléggé fura összképet fog nyújtani.
Ha új márkaképed van, akkor a weboldalad dizájnjának is frissen, lendületesen kell ezt tükröznie, különben a látogatók össze fognak zavarodni, hogy most mi van, hova kerültek. Legyen az új webdesign a megújulás első nagy dobása, amivel üzensz a világnak: „Hello, új korszak kezdődött!”
Mi segítünk összerakni neked egy laza, fiatalos webdesignt, lépj velünk kapcsolatba!
3. Ha még mindig nincs mobilra optimalizálva… na ne már!
202x-et írunk. Ez nem az a világ, ahol a mobilra optimalizált weboldal valami extrának számít, hanem alapvető elvárás. Ha az oldalad még mindig nem reszponzív, akkor konkrétan azt üzened a látogatóid felé, hogy téged nem érdekel, hogy mit gondolnak rólad mobilról böngészve. És hát valljuk be, elég nagy ciki, amikor a látogatók nagy része mobilról jön, és a weboldalad olyan, mintha egy teleszkóppal kéne navigálni rajta.
Ha mobilon kényelmetlen, lassú vagy nehezen használható a weboldalad, egyetlen koppintással pattannak is vissza a látogatók a keresőbe, és irány a konkurencia. Hidd el, nem akarsz az a cég lenni, akinek a weboldalán a legjobb dolog az, hogy végre sikerült bezárni.
Mi segítünk összerakni neked egy laza, fiatalos webdesignt, lépj velünk kapcsolatba!
Összegzésképp: mikor kell új webdesignt csinálni?
Ha a fenti pontok bármelyikében magadra ismertél, akkor gratulálok, hivatalosan is itt az ideje, hogy belecsapj egy webdesign-frissítésbe! Ne halogasd tovább, mert egy friss, modern, mobilbarát dizájn rengeteg új üzleti lehetőséget nyithat meg előtted, miközben a látogatóid boldogabban kattintgatnak majd az oldaladon. Mi lehet ennél jobb?
Mi segítünk összerakni neked egy laza, fiatalos webdesignt, lépj velünk kapcsolatba!